Terug naar overzicht

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Ik kijk nu al uit naar die lekkere oliebollenhap. Het geeft nog een klein beetje perspectief aan het einde van een jaar waarin wij met Dutch Food Concepts manoeuvreerden langs corona-matregelen, via persconferenties en door steunmaatregelen. Hoe zwaar het soms ook is…..wij stoppen nooit met ondernemen en zoeken naar de kansen. Dus stropen wij nu onze oliebollenmouwen op voor een mooie afsluiting van 2020.

We kunnen natuurlijk terugkijken op alle tegenvallers van het afgelopen jaar, maar ik krijg zelf meer energie van vooruit te kijken en alle nieuwe projecten van de afgelopen maanden te benadrukken. 

In samenwerking met TopParken hebben wij de horeca (inclusief volledig restaurant) op bungalowpark de Noordwijkse Duinen overgenomen en sinds juli zijn wij verantwoordelijk voor alle horeca bij Space Expo Noordwijk. Vlak voor de zomer zijn wij gestart met de begeleiding van het Noordwijkse trampolinepark Jumpin’ Noordwijk en de Noordwijkerhoutse binnenspeeltuin KidsZoo om meer uit hun horeca te halen.

Nu er minder behoefte is aan het opzetten van nieuwe horeca-concepten en wij een groot deel van onze eigen marketingactiviteiten in een vervroegde winterslaap hebben gestuurd, is ons marketingteam op zoek gegaan naar externe opdrachten. Diverse bedrijven hebben daar de afgelopen maanden gebruik van gemaakt. Ben je zelf nog op zoek naar een steuntje in de rug voor jouw marketingactiviteiten? Geef ons gerust een belletje!

Ik vergeet bijna onze nieuwste stroopwafelblikken. Een blik van waardering. Speciaal ontworpen om collega’s, vrienden, familie en zakelijke contacten een blik van waardering te geven in deze rare tijd.

2020 kent veel moeilijke momenten. Als ondernemer wil je altijd vooruit, maar dat lukt door alle externe omstandigheden dit jaar vaak niet. Gelukkig lukt het ons team de meeste dagen om onze schouders eronder te zetten en door te knokken op weg naar een beter jaar. Samen moeten we ervoor zorgen dat we 2020 snel achter ons laten en met een gezonde dosis ondernemerswerklust uitkijken 2021.

Laat de oliebollen maar komen! Wij laten 2020 lekker achter ons en kijken vol goede moed vooruit naar het komende jaar. Krijg jij ook al trek in oliebollen? Geef ons een belletje…..we komen ze graag voor je maken! 

 

Foodtruck uitbreiding

Net voor de corona-uitbraak hebben we twee foodtrucks aan ons wagenpark toegevoegd. Op maat gemaakt én echte eye-catchers voor de grote events. Hoe cool is dat! Dit voorjaar hebben we mooie locaties gevonden voor onze rijdende concepten. Zo is vanaf juni onze Citroën foodtruck het horeca bij Space Expo en zal de Volkswagen tien dagen lang scholieren blij gemaakt bij 'Musicals in Hangaar 2'. 
Wil jij ook zo'n gave truck als horeca-punt op jouw locatie? Neem contact met ons op. 

Onze nieuwste verkooplocatie: Ahoy!

In een smakelijke zoektocht naar nieuwe verkooplocaties zijn we een samenwerking gestart met Ahoy. Vanaf dit jaar verkopen wij onze concepten op de leukste en lekkerste evenementen van deze locatie! Waar we voorgaande jaren al meerdere uitkopen op deze locatie hebben uitgevoerd, mogen we nu ook op deze manier onze kracht laten zien. 

Summer Tour 2016

We gaan iets bijzonders doen deze zomer: onze eerste Summer Tour! Een rondje langs gezinscampings met bijna alleen maar Nederlanders. Voor het eerste rondje doen we meteen drie landen aan! Lees meer over deze 'vakantieplannen' in het nieuwste blog van onze eigenaar. 

Overige blogs

 

La Douce France

Terwijl het Tour-peloton aan de Alpen begint, is aan de andere kant van La Douce France het volgende grote evenement gestart: het internationale maritieme festival van Brest, in het westen van Bretagne.

Voor Capgemini op Tech-beurs

'Do you want a cookie with your Java?'

Uit naam van het grote technologiebedrijf Capgemini deelden we verse stroopwafels uit voor bezoekers van de European Women in Tech Conference 2016 in RAI Amsterdam. Een bruisende beurs met veel inspirerende (en hongerige:) mensen!

Summer Tour 2016

We gaan iets bijzonders doen deze zomer: onze eerste Summer Tour! Een rondje langs gezinscampings met bijna alleen maar Nederlanders. Voor het eerste rondje doen we meteen drie landen aan! Lees meer over deze 'vakantieplannen' in het nieuwste blog van onze eigenaar.