Terug naar overzicht

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Ik kijk nu al uit naar die lekkere oliebollenhap. Het geeft nog een klein beetje perspectief aan het einde van een jaar waarin wij met Dutch Food Concepts manoeuvreerden langs corona-matregelen, via persconferenties en door steunmaatregelen. Hoe zwaar het soms ook is…..wij stoppen nooit met ondernemen en zoeken naar de kansen. Dus stropen wij nu onze oliebollenmouwen op voor een mooie afsluiting van 2020.

We kunnen natuurlijk terugkijken op alle tegenvallers van het afgelopen jaar, maar ik krijg zelf meer energie van vooruit te kijken en alle nieuwe projecten van de afgelopen maanden te benadrukken. 

In samenwerking met TopParken hebben wij de horeca (inclusief volledig restaurant) op bungalowpark de Noordwijkse Duinen overgenomen en sinds juli zijn wij verantwoordelijk voor alle horeca bij Space Expo Noordwijk. Vlak voor de zomer zijn wij gestart met de begeleiding van het Noordwijkse trampolinepark Jumpin’ Noordwijk en de Noordwijkerhoutse binnenspeeltuin KidsZoo om meer uit hun horeca te halen.

Nu er minder behoefte is aan het opzetten van nieuwe horeca-concepten en wij een groot deel van onze eigen marketingactiviteiten in een vervroegde winterslaap hebben gestuurd, is ons marketingteam op zoek gegaan naar externe opdrachten. Diverse bedrijven hebben daar de afgelopen maanden gebruik van gemaakt. Ben je zelf nog op zoek naar een steuntje in de rug voor jouw marketingactiviteiten? Geef ons gerust een belletje!

Ik vergeet bijna onze nieuwste stroopwafelblikken. Een blik van waardering. Speciaal ontworpen om collega’s, vrienden, familie en zakelijke contacten een blik van waardering te geven in deze rare tijd.

2020 kent veel moeilijke momenten. Als ondernemer wil je altijd vooruit, maar dat lukt door alle externe omstandigheden dit jaar vaak niet. Gelukkig lukt het ons team de meeste dagen om onze schouders eronder te zetten en door te knokken op weg naar een beter jaar. Samen moeten we ervoor zorgen dat we 2020 snel achter ons laten en met een gezonde dosis ondernemerswerklust uitkijken 2021.

Laat de oliebollen maar komen! Wij laten 2020 lekker achter ons en kijken vol goede moed vooruit naar het komende jaar. Krijg jij ook al trek in oliebollen? Geef ons een belletje…..we komen ze graag voor je maken! 

 

Never waste a good crisis

Regelmatig krijgen wij de vraag hoe het met ons gaat en wat de crisis ons brengt/heeft gebracht? Voor het regionale ondernemersmagazine 'Into Business' doet eigenaar Joost Kling zijn verhaal. Klik op de titel om het artikel te lezen.

Foodtruck uitbreiding

Net voor de corona-uitbraak hebben we twee foodtrucks aan ons wagenpark toegevoegd. Op maat gemaakt én echte eye-catchers voor de grote events. Hoe cool is dat! Dit voorjaar hebben we mooie locaties gevonden voor onze rijdende concepten. Zo is vanaf juni onze Citroën foodtruck het horeca bij Space Expo en zal de Volkswagen tien dagen lang scholieren blij gemaakt bij 'Musicals in Hangaar 2'. 
Wil jij ook zo'n gave truck als horeca-punt op jouw locatie? Neem contact met ons op. 

Stagiaires gezocht!

Marketing-, sales- of Event management-ervaring opdoen in een groeiende organisatie die altijd in beweging is? Echt proeven van het werkende leven? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(es) die ons team komt versterken. Zoek jij een stageplaats in een jong en snel groeiend bedrijf? Hap dan snel toe!

Overige blogs

 

Voor Schiphol naar China!

Dutch Food Concepts is all over the world! Deze week zijn onze collega's uitgewaaid naar onder andere Brussel, Amerika én naar China! Laatstgenoemde bestemming is toch wel andere koek, zo bleek al in de voorbereiding. Maar het was alle moeite meer dan waard!

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Blog Joost Kling

Bijzondere week voor Eatdutchwaffles. Na een lange aanloop begint komende week een vernieuwde samenwerking met KLM. Vanaf 1 mei krijgen reizigers op alle intercontinentale vluchten een gratis stroopwafel van Eatdutchwaffles. Toevallig in de week dat ...