Terug naar overzicht

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Ik kijk nu al uit naar die lekkere oliebollenhap. Het geeft nog een klein beetje perspectief aan het einde van een jaar waarin wij met Dutch Food Concepts manoeuvreerden langs corona-matregelen, via persconferenties en door steunmaatregelen. Hoe zwaar het soms ook is…..wij stoppen nooit met ondernemen en zoeken naar de kansen. Dus stropen wij nu onze oliebollenmouwen op voor een mooie afsluiting van 2020.

We kunnen natuurlijk terugkijken op alle tegenvallers van het afgelopen jaar, maar ik krijg zelf meer energie van vooruit te kijken en alle nieuwe projecten van de afgelopen maanden te benadrukken. 

In samenwerking met TopParken hebben wij de horeca (inclusief volledig restaurant) op bungalowpark de Noordwijkse Duinen overgenomen en sinds juli zijn wij verantwoordelijk voor alle horeca bij Space Expo Noordwijk. Vlak voor de zomer zijn wij gestart met de begeleiding van het Noordwijkse trampolinepark Jumpin’ Noordwijk en de Noordwijkerhoutse binnenspeeltuin KidsZoo om meer uit hun horeca te halen.

Nu er minder behoefte is aan het opzetten van nieuwe horeca-concepten en wij een groot deel van onze eigen marketingactiviteiten in een vervroegde winterslaap hebben gestuurd, is ons marketingteam op zoek gegaan naar externe opdrachten. Diverse bedrijven hebben daar de afgelopen maanden gebruik van gemaakt. Ben je zelf nog op zoek naar een steuntje in de rug voor jouw marketingactiviteiten? Geef ons gerust een belletje!

Ik vergeet bijna onze nieuwste stroopwafelblikken. Een blik van waardering. Speciaal ontworpen om collega’s, vrienden, familie en zakelijke contacten een blik van waardering te geven in deze rare tijd.

2020 kent veel moeilijke momenten. Als ondernemer wil je altijd vooruit, maar dat lukt door alle externe omstandigheden dit jaar vaak niet. Gelukkig lukt het ons team de meeste dagen om onze schouders eronder te zetten en door te knokken op weg naar een beter jaar. Samen moeten we ervoor zorgen dat we 2020 snel achter ons laten en met een gezonde dosis ondernemerswerklust uitkijken 2021.

Laat de oliebollen maar komen! Wij laten 2020 lekker achter ons en kijken vol goede moed vooruit naar het komende jaar. Krijg jij ook al trek in oliebollen? Geef ons een belletje…..we komen ze graag voor je maken! 

 

Dutch Foodtruck Concept

Transportbedrijf Jongeneel (uit Valkenburg Z-H) vierde haar zestigjarig bestaan met een groots opgezette open dag. Speciaal voor deze gelegenheid stonden wij met meerdere concepten opgesteld in een open truck; van de PoffertjesBar tot Broodje Beemster en van de stroopwafel-unit tot Popfun-popcorn. 

Event Manager Stagiair(e) Keukenhof

Dutch Food Concepts zoekt voor de periode feb – juli 2016 een event manager (stagiair). De geschikte kandidaat sluit zich voor minimaal een half jaar aan binnen ons enthousiaste team van Event Managers. Wij zoeken een stagiair die het verschil wil maken en wil proeven hoe het leven als event manager smaakt.

Afsluiting Keukenhof 2018

Keukenhof 2018 gaat de boeken in als weer een fantastisch seizoen. Gisteravond is het Keukenhof-seizoen smakelijk afgesloten met een (klein) hapje en drankje. Alle toppers, wel of niet op de foto, bedankt!

Overige blogs

 

Nieuw concept: Oliebolls

Tussen Kerst en oudjaar 2015 stonden we voor onze eigen loods oliebollen te bakken. Na een geslaagd evenement (Allerhande Kerstfestival) voor Koopmans hadden we de smaak te pakken en zodoende verkochten we tussen de feestdagen door nog duizenden oliebollen aan bedrijven en particulieren. 

Een heerlijke zoute beurssnack

Tijdens de IBC, de grootste broadcasting beurs van Nederland, hebben wij een mooie stand mogen ondersteunen met ons popcornconcept. Een heerlijk zoute snack voor alle standbezoekers, met zowel een gepersonaliseerde unit als verpakkingen. Als dat geen lekkere boodschap voor je (potentiële) klanten is!

Klus om vingers bij af te likken

We waren van de partij tijdens de Vogue Fashion Night Out in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Op een zwoele zomeravond deelden we uit naam van het bekende modemerk popcorn en suikerspinnen uit aan voorbijgangers. Wat je noemt een klus om je vingers bij af te likken!