Terug naar overzicht

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Ik kijk nu al uit naar die lekkere oliebollenhap. Het geeft nog een klein beetje perspectief aan het einde van een jaar waarin wij met Dutch Food Concepts manoeuvreerden langs corona-matregelen, via persconferenties en door steunmaatregelen. Hoe zwaar het soms ook is…..wij stoppen nooit met ondernemen en zoeken naar de kansen. Dus stropen wij nu onze oliebollenmouwen op voor een mooie afsluiting van 2020.

We kunnen natuurlijk terugkijken op alle tegenvallers van het afgelopen jaar, maar ik krijg zelf meer energie van vooruit te kijken en alle nieuwe projecten van de afgelopen maanden te benadrukken. 

In samenwerking met TopParken hebben wij de horeca (inclusief volledig restaurant) op bungalowpark de Noordwijkse Duinen overgenomen en sinds juli zijn wij verantwoordelijk voor alle horeca bij Space Expo Noordwijk. Vlak voor de zomer zijn wij gestart met de begeleiding van het Noordwijkse trampolinepark Jumpin’ Noordwijk en de Noordwijkerhoutse binnenspeeltuin KidsZoo om meer uit hun horeca te halen.

Nu er minder behoefte is aan het opzetten van nieuwe horeca-concepten en wij een groot deel van onze eigen marketingactiviteiten in een vervroegde winterslaap hebben gestuurd, is ons marketingteam op zoek gegaan naar externe opdrachten. Diverse bedrijven hebben daar de afgelopen maanden gebruik van gemaakt. Ben je zelf nog op zoek naar een steuntje in de rug voor jouw marketingactiviteiten? Geef ons gerust een belletje!

Ik vergeet bijna onze nieuwste stroopwafelblikken. Een blik van waardering. Speciaal ontworpen om collega’s, vrienden, familie en zakelijke contacten een blik van waardering te geven in deze rare tijd.

2020 kent veel moeilijke momenten. Als ondernemer wil je altijd vooruit, maar dat lukt door alle externe omstandigheden dit jaar vaak niet. Gelukkig lukt het ons team de meeste dagen om onze schouders eronder te zetten en door te knokken op weg naar een beter jaar. Samen moeten we ervoor zorgen dat we 2020 snel achter ons laten en met een gezonde dosis ondernemerswerklust uitkijken 2021.

Laat de oliebollen maar komen! Wij laten 2020 lekker achter ons en kijken vol goede moed vooruit naar het komende jaar. Krijg jij ook al trek in oliebollen? Geef ons een belletje…..we komen ze graag voor je maken! 

 

Never waste a good crisis

Regelmatig krijgen wij de vraag hoe het met ons gaat en wat de crisis ons brengt/heeft gebracht? Voor het regionale ondernemersmagazine 'Into Business' doet eigenaar Joost Kling zijn verhaal. Klik op de titel om het artikel te lezen.

Musicals in Hangaar 2

10 dagen lang, meer dan 15 eindmusicals in één van de mooiste theaterhangaars van Nederland. Organisator Event22 heeft het voor elkaar gekregen. Want waar basisschoolmusicals door COVID-19 niet op school konden plaatsvinden, vind Event22 dit geen reden voor annulering. Een prachtig event, waarbij wij de volledige horeca hebben verzorgd. En dat ook nog vanuit één van onze twee nieuwe foodtrucks. Cool hè?

Onze nieuwste verkooplocatie: Ahoy!

In een smakelijke zoektocht naar nieuwe verkooplocaties zijn we een samenwerking gestart met Ahoy. Vanaf dit jaar verkopen wij onze concepten op de leukste en lekkerste evenementen van deze locatie! Waar we voorgaande jaren al meerdere uitkopen op deze locatie hebben uitgevoerd, mogen we nu ook op deze manier onze kracht laten zien. 

Overige blogs

 

Duizenden bakjes popcorn

Onze popcornmachine draait op volle toeren. Tijdens een grote internationale beurs op de RAI hebben wij bij een pop-up bioscoop binnen één uur meer dan duizend bakjes popcorn mogen uitdelen. Een capaciteit waar een bioscoop jaloers op kan zijn!

Even iets anders; ons tv-avontuur!

De kantoortelefoon gaat af. Mijn sales-collega neemt op en al pratend loopt hij door het kantoor. Al snel komt hij met een veel te brede glimlach mijn kantoor binnen. Vol trots vertelt hij me over de aanvraag voor poffertjes en Luikse wafels tijdens een spelshow op RTL 4: Holland - België. Een klus die ons op het lijf geschreven is, in een vrij nieuwe omgeving. Vanuit marketingoogpunt is dit een opdracht waar ik zelf graag bij ben. Onze units staan regelmatig op de meest uitzonderlijke locaties, zoals New York, Shanghai en Oman. Maar ook dicht bij huis maken we vaak uitzonderlijke opdrachten mee, zoals deze klus.

Say cheese!

Als je échte Hollandse catering verzorgt, kan heerlijke kaas natuurlijk niet ontbreken. En dat pakken we dan meteen goed aan. Ons kaasmeisje Denise liet de bezoekers van Droompark Molengroet tijdens een oergezellig Hollands weekend kennismaken met de lekkerste kaas van Nederland.