Terug naar overzicht

Medewerkers gezocht!

OPROEP!!! Wij zoeken versterking (vanaf 17 jaar) voor onze teams op twee wereldberoemde toplocaties: Keukenhof en Madurodam! 
Ben jij op zoek naar een lekkere bijbaan? Of ken je iemand die graag in de horeca wil werken? Mail dan naar esmeralda@dutchfoodconcepts.nl 
HOE SNELLER JE REAGEERT, HOE MEER KANS!
 

Viva Las Vegas!

Door een Amerikaans mediabedrijf zijn we ingevlogen om stroopwafels te bakken op InfoComm 2016, een mega-beurs in The Las Vegas Convention Center. Ter promotie van ISE 2017 in Rai Amsterdam. "You guys should totally stop by the Rave booth!" aldus deze enthousiaste reporter. En de volgende dag verscheen dit flitsende beeldverslag.    

Logistiek medewerker gezocht!

Klaar met school, maar nog geen plannen voor het komende jaar? Wij hebben een leuke werkplek voor een Logistiek medewerker met voldoende kansen om door te groeien binnen ons bedrijf. Ben jij iemand die op zoek is naar een uitdaging en ervaring wil opdoen in de horeca, evenementenbranche of festivalwereld? Lees dan snel verder.

Stagiaire(s) gezocht!

Studenten opgelet! Voor de periode september t/m december zijn we op zoek naar twee enthousiaste stagiaires. Ken of ben jij iemand die zin heeft in deze smakelijke uitdaging? Stuur ons een bericht (info@dutchfoodconcepts.nl) of kom eens langs om een stroopwafel te eten.

Overige blogs

 

Duizenden bakjes popcorn

Onze popcornmachine draait op volle toeren. Tijdens een grote internationale beurs op de RAI hebben wij bij een pop-up bioscoop binnen één uur meer dan duizend bakjes popcorn mogen uitdelen. Een capaciteit waar een bioscoop jaloers op kan zijn!

RTL Nieuws

Onder de titel 'Stroopwafeloorlog in Amerika' onderzocht Erik Mouthaan van RTL Nieuws wie de Nederlandse stroopwafel naar de Amerikaanse koekjestrommel brengt. Hier de rechtstreeks link naar het item ...

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.