Terug naar overzicht

Food-shoot!

Voor een nieuw wraps-project hebben wij weer smakelijke food-foto's mogen maken bij onze buurman van Studio Royale. Een lekker project, met een nog lekkerdere uitkomst... To be continued...
 

Een heerlijke foodtrucktour

Wauw, wat een project! Drie weken, 31 locaties, drie concepten. Een smakelijke samenwerking, om alle klanten van Murr Elektronik te trakteren op een lekkere wrap, tosti of stroopwafel. Onze eerste foodtrucktour, kijk je mee?

De Wraps to go store

Conceptcreatie zit in ons bloed. Daarom gingen wij voor het 71e seizoen van 's werelds grootste bloemenpark aan de slag met het invullen van een vernieuwde store. Een store met ons nieuwste en meest booming concept: TortillaWraps.

De geheel nieuwe Wrap & Go store staat voor een hedendaagse saladebar met veel verwijzingen naar verse ingrediënten. De uitstraling van de store heeft ook typisch Nederlandse aspecten, zoals het frame van een Hollandse groentekas. 

De grootste beurs van Nederland!

Lekkere drukte op de ISE in de RAI Amsterdam. Een fijne opening van het beursseizoen voor twee van onze concepten. Op de grootste internationale beurs vliegen de stroopwafels letterlijk uit de ijzers én vallen onze heerlijke wraps bij iedereen in de smaak. Dat smaakt zeker naar meer! :)

Overige blogs

 

Oliebollenseizoen geopend!

Oudejaarsborrel of nieuwjaarsreceptie? Medewerkers of zakenrelaties verrassen? Bij Dutch Food Concepts is de oliebolgekte losgebarsten! Je kunt bij ons elke dag (t/m 8 januari) terecht voor heerlijke Oliebolls, in kleine en grote hoeveelheden, met of zonder rozijnen. Bestel ze hier

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.