Voor mensen met smaak
'Mensen met smaak kiezen voor VX Company.' Onder dat motto deelt dit bedrijf tijdens de Tech Days in Rai Amsterdam crêpes uit aan beursbezoekers. En dat levert smakelijke plaatjes.
'Mensen met smaak kiezen voor VX Company.' Onder dat motto deelt dit bedrijf tijdens de Tech Days in Rai Amsterdam crêpes uit aan beursbezoekers. En dat levert smakelijke plaatjes.
Een Franse standhouder in Amsterdam, voor een grote internationale beurs. Dat vraagt om een typische DFC aanpak. Een Franse crêpe, gebakken met behulp van Nederlandse ambacht. Een smakelijke verrassing voor bezoekers van over de hele wereld.
Vandaag een smakelijke congresdag, op twee bijzondere locaties. Met twee verschillende cateringconcepten.
Op Goede Vrijdag maakten wij met de PoffertjesBar en het CrêpesHouse onze opwachting tijdens de SOV Studiedag in Beverwijk. Een groots opgezette studiedag bij het Kennemer College, voor docenten van middelbare scholen.
Conceptcreatie zit in ons bloed. Daarom gingen wij voor het 71e seizoen van 's werelds grootste bloemenpark aan de slag met het invullen van een vernieuwde store. Een store met ons nieuwste en meest booming concept: TortillaWraps.
De geheel nieuwe Wrap & Go store staat voor een hedendaagse saladebar met veel verwijzingen naar verse ingrediënten. De uitstraling van de store heeft ook typisch Nederlandse aspecten, zoals het frame van een Hollandse groentekas.
HIEP HIEP HOERA! Deze week bestaat KLM Royal Dutch Airlines 100 jaar. En dat vieren wij in de USA lekker met ze mee. Wij bakken onze verse stroopwafels in New York, Washington en eindigen het feestje op het vliegveld van San Francisco. Wat een traktatie! Trots op ons team.
De kantoortelefoon gaat af. Mijn sales-collega neemt op en al pratend loopt hij door het kantoor. Al snel komt hij met een veel te brede glimlach mijn kantoor binnen. Vol trots vertelt hij me over de aanvraag voor poffertjes en Luikse wafels tijdens een spelshow op RTL 4: Holland - België. Een klus die ons op het lijf geschreven is, in een vrij nieuwe omgeving. Vanuit marketingoogpunt is dit een opdracht waar ik zelf graag bij ben. Onze units staan regelmatig op de meest uitzonderlijke locaties, zoals New York, Shanghai en Oman. Maar ook dicht bij huis maken we vaak uitzonderlijke opdrachten mee, zoals deze klus.