Terug naar overzicht

Musicals in Hangaar 2

10 dagen lang, meer dan 15 eindmusicals in één van de mooiste theaterhangaars van Nederland. Organisator Event22 heeft het voor elkaar gekregen. Want waar basisschoolmusicals door COVID-19 niet op school konden plaatsvinden, vind Event22 dit geen reden voor annulering. Een prachtig event, waarbij wij de volledige horeca hebben verzorgd. En dat ook nog vanuit één van onze twee nieuwe foodtrucks. Cool hè?
 

La Douce France

Terwijl het Tour-peloton aan de Alpen begint, is aan de andere kant van La Douce France het volgende grote evenement gestart: het internationale maritieme festival van Brest, in het westen van Bretagne.

Uitbreiding directie DFC

Groot nieuws voor Dutch Food Concepts. De directie is vanaf eind mei uitgebreid met een nieuwe mede-eigenaar: Desiree Vos. In 2013 startte Desiree haar stroopwafelavontuur bij Eatdutchwaffles. In november 2015, met start van Dutch Food Concepts, raakte ze direct al nauw betrokken bij alle processen binnen het nieuwe bedrijf. Samen met Joost Kling heeft Desiree nu de dagelijkse leiding over het bedrijf. De spontane duizendpoot is voor veel klanten en locaties al een bekend gezicht, maar stelt zich bij interesse ook graag aan jouw voor!

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Overige blogs

 

Derde FD Gazellen award voor Dutch Food Concepts

Noordwijk – Voor het derde jaar op rij heeft het Noordwijkse Dutch Food Concepts een FD Gazellen award gewonnen. Daarmee behoort het bedrijf dat enkele jaren geleden startte met het verkopen van stroopwafels in Amerika wederom tot de groep snelst groeiende bedrijven van Nederland. Eigenaar Joost Kling “Het is een mooie erkenning. Samen met mijn compagnon Desiree van Arkel vind ik vooral het feit dat het elk jaar lukt om door te groeien heel bijzonder.”

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers. Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. En onze medewerkster voelde zich helemaal thuis!