Terug naar overzicht

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers.

Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. Deze inklapbare aanwinst hebben we met name ontwikkeld voor projecten binnen en buiten Europa. Steeds meer organisaties willen namelijk verse stroopwafels laten bakken op beurzen in het buitenland. Een verse traktatie is tenslotte de ideale ijsbreker. De opklapbare, mobiele cateringunit kan gewoon mee in het bagageruim van het vliegtuig, zodat we buitenlandse reizen veel scherper kunnen aanbieden. Meer weten? Mail of bel ons: 071 - 20 20 101. 

Onder de beursbezoekers ook deze beeldschone Française, die onlangs als vierde eindigde bij de Miss France-verkiezing. 

 

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Dutch Food Girls!

Afgelopen week hebben deze toppers in opdracht van een klant honderden stroopwafels uitgedeeld in Amsterdam en omstreken. En dat volledig in de authentieke Hollandse stijl. Wat een leuke en bovenal lekkere opdracht!

Verse stroopwafels in München

Uit naam van IPS Technology delen we deze week in München verse stroopwafels uit aan beursbezoekers. 

Overige blogs

 

Say cheese!

Als je échte Hollandse catering verzorgt, kan heerlijke kaas natuurlijk niet ontbreken. En dat pakken we dan meteen goed aan. Ons kaasmeisje Denise liet de bezoekers van Droompark Molengroet tijdens een oergezellig Hollands weekend kennismaken met de lekkerste kaas van Nederland. 

Onze nieuwste verkooplocatie: Ahoy!

In een smakelijke zoektocht naar nieuwe verkooplocaties zijn we een samenwerking gestart met Ahoy. Vanaf dit jaar verkopen wij onze concepten op de leukste en lekkerste evenementen van deze locatie! Waar we voorgaande jaren al meerdere uitkopen op deze locatie hebben uitgevoerd, mogen we nu ook op deze manier onze kracht laten zien. 

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.