Terug naar overzicht

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers.

Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. Deze inklapbare aanwinst hebben we met name ontwikkeld voor projecten binnen en buiten Europa. Steeds meer organisaties willen namelijk verse stroopwafels laten bakken op beurzen in het buitenland. Een verse traktatie is tenslotte de ideale ijsbreker. De opklapbare, mobiele cateringunit kan gewoon mee in het bagageruim van het vliegtuig, zodat we buitenlandse reizen veel scherper kunnen aanbieden. Meer weten? Mail of bel ons: 071 - 20 20 101. 

Onder de beursbezoekers ook deze beeldschone Française, die onlangs als vierde eindigde bij de Miss France-verkiezing. 

 

Ready for a sweet timelapse?

Let's go! In 40 seconden zie je hoe wij op locatie stroopwafels bakken, bijna op werkelijke snelheid:) In het echt zijn we in staat om (met één ijzer en één bakker) 125 stroopwafels per uur te bakken. Op verzoek kunnen we deze capaciteit uiteraard vergroten, met meer ijzers en meer medewerkers.   

 

Dutch Food Girls!

Afgelopen week hebben deze toppers in opdracht van een klant honderden stroopwafels uitgedeeld in Amsterdam en omstreken. En dat volledig in de authentieke Hollandse stijl. Wat een leuke en bovenal lekkere opdracht!

RTL Nieuws

Onder de titel 'Stroopwafeloorlog in Amerika' onderzocht Erik Mouthaan van RTL Nieuws wie de Nederlandse stroopwafel naar de Amerikaanse koekjestrommel brengt. Hier de rechtstreeks link naar het item ...

Overige blogs

 

Een heerlijke zoute beurssnack

Tijdens de IBC, de grootste broadcasting beurs van Nederland, hebben wij een mooie stand mogen ondersteunen met ons popcornconcept. Een heerlijk zoute snack voor alle standbezoekers, met zowel een gepersonaliseerde unit als verpakkingen. Als dat geen lekkere boodschap voor je (potentiële) klanten is!

Een wafel met een verhaal

Een speciale opdracht, met achter onze wafel een prachtig marketingverhaal. De wafel, de basis van het bedrijf, met daarop slagroom, wat staat voor het personeel. Een onmisbare toevoeging. Afgetopt met de marketing in de vorm van een kers. Want als je marketing goed inzet, is dat echt de kers op de taart/wafel. Dat is nog eens een lekkere boodschap!

Nieuwe DFC webshop

Achter de schermen werken we al een tijdje aan een gaaf project: een eigen webshop. Een online omgeving vol Hollandse producten en relatiegeschenken. En wij zouden Dutch Food Concepts niet zijn, als alle opties niet in de eigen huisstijl te personaliseren zijn. Van een kleine tot grote oplage, van een gedeeltelijke tot complete eigen stijl, bedrijfsmatig of particulier.