Terug naar overzicht

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers.

Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. Deze inklapbare aanwinst hebben we met name ontwikkeld voor projecten binnen en buiten Europa. Steeds meer organisaties willen namelijk verse stroopwafels laten bakken op beurzen in het buitenland. Een verse traktatie is tenslotte de ideale ijsbreker. De opklapbare, mobiele cateringunit kan gewoon mee in het bagageruim van het vliegtuig, zodat we buitenlandse reizen veel scherper kunnen aanbieden. Meer weten? Mail of bel ons: 071 - 20 20 101. 

Onder de beursbezoekers ook deze beeldschone Française, die onlangs als vierde eindigde bij de Miss France-verkiezing. 

 

Nǐ hǎo!

Nǐ hǎo vanuit het prachtige Shanghai. Onze stroopwafeltopper Pieter vervolgd onze internationale toer in jawel: China! Want zoals je kan lezen: stroopwafels make the world go around. Wat een avontuur...

RTL Nieuws

Onder de titel 'Stroopwafeloorlog in Amerika' onderzocht Erik Mouthaan van RTL Nieuws wie de Nederlandse stroopwafel naar de Amerikaanse koekjestrommel brengt. Hier de rechtstreeks link naar het item ...

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Overige blogs

 

Een wafel met een verhaal

Een speciale opdracht, met achter onze wafel een prachtig marketingverhaal. De wafel, de basis van het bedrijf, met daarop slagroom, wat staat voor het personeel. Een onmisbare toevoeging. Afgetopt met de marketing in de vorm van een kers. Want als je marketing goed inzet, is dat echt de kers op de taart/wafel. Dat is nog eens een lekkere boodschap!

"This is actually my favourite booth", jubelt Gary Kayye, de razende reporter van de topbeurs (ISE) in de RAI vorige week. "This is pure magic!" Onze Jessica laat in dit interview de fijne kneepjes van het vak zien.

Nieuwe DFC webshop

Achter de schermen werken we al een tijdje aan een gaaf project: een eigen webshop. Een online omgeving vol Hollandse producten en relatiegeschenken. En wij zouden Dutch Food Concepts niet zijn, als alle opties niet in de eigen huisstijl te personaliseren zijn. Van een kleine tot grote oplage, van een gedeeltelijke tot complete eigen stijl, bedrijfsmatig of particulier.