Terug naar overzicht

Geen aandelen, maar uitdelen

Op uitnodiging van Bynder waren we van de partij tijdens het OnBrand-congres in de Beurs van Berlage, in hartje Amsterdam. Tijdens de breaks deelden we versgebakken stroopwafels uit aan CEO’s (van multinationals als Uber en Samsung) congres-sprekers en aan hongerige studenten. 

En zoals zij smulden van deze zoete verrassing, zo genoten wij van de vergulde reacties. “I never had a stroopwaffle before”, zei een van de vele international bezoekers met een grote glimlach. “But, oh my god, this tastes like more!”

Ook zulke reacties bij je stand op een beurs of event? Proef hier verder!

 

Ready for a sweet timelapse?

Let's go! In 40 seconden zie je hoe wij op locatie stroopwafels bakken, bijna op werkelijke snelheid:) In het echt zijn we in staat om (met één ijzer en één bakker) 125 stroopwafels per uur te bakken. Op verzoek kunnen we deze capaciteit uiteraard vergroten, met meer ijzers en meer medewerkers.   

 

RTL Nieuws

Onder de titel 'Stroopwafeloorlog in Amerika' onderzocht Erik Mouthaan van RTL Nieuws wie de Nederlandse stroopwafel naar de Amerikaanse koekjestrommel brengt. Hier de rechtstreeks link naar het item ...

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Overige blogs

 

100 jaar Schiphol

Schiphol bestaat 100 jaar en wil dat jubileum graag met iedereen vieren, over de hele wereld. En zo kregen bezoekers van een reisbeurs in Parijs laatst gratis verse stroopwafels vanuit een speciaal aangeklede unit. En de zoete geur van onze stroopwafels bracht heel wat klanten naar de stand van Schiphol. Très bien!

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Een heerlijke zoute beurssnack

Tijdens de IBC, de grootste broadcasting beurs van Nederland, hebben wij een mooie stand mogen ondersteunen met ons popcornconcept. Een heerlijk zoute snack voor alle standbezoekers, met zowel een gepersonaliseerde unit als verpakkingen. Als dat geen lekkere boodschap voor je (potentiële) klanten is!