Een 'blik' op de toekomst
Ondanks dat we al onze verse catering, events, locaties en beurzen enorm missen blijven we positief denken. Hoe kunnen wij onze producten inzetten om ook in deze tijd mensen blij te maken? Natuurlijk met onze stroopwafelblikken. Wil jij iemand in je omgeving een hart onder de riem steken of bedanken? Geef ze onze special edition stroopwafelblik.
Moederdag traktatie!
Pssst... het is al bijna Moederdag! Heb jij al een cadeautje gescoord? Wij hebben dé verrassing voor alle leeftijden. Vanaf nu verkrijgbaar (samen met onze andere stroopwafelblikken) bij de AH Warmond
of via onze eigen webshop.
Assortiments-uitbreiding
We blijven vernieuwen, ook met onze relatiegeschenken. Na meerdere vragen van klanten hebben wij een stroopwafelblik met onze eigen Hollandse vlag én rode accenten ontwikkeld. Ben jij net zo enthousiast als wij?
Overige blogs
Never waste a good crisis
Regelmatig krijgen wij de vraag hoe het met ons gaat en wat de crisis ons brengt/heeft gebracht? Voor het regionale ondernemersmagazine 'Into Business' doet eigenaar Joost Kling zijn verhaal. Klik op de titel om het artikel te lezen.
100 jaar Schiphol
Schiphol bestaat 100 jaar en wil dat jubileum graag met iedereen vieren, over de hele wereld. En zo kregen bezoekers van een reisbeurs in Parijs laatst gratis verse stroopwafels vanuit een speciaal aangeklede unit. En de zoete geur van onze stroopwafels bracht heel wat klanten naar de stand van Schiphol. Très bien!
Duizenden bakjes popcorn
Onze popcornmachine draait op volle toeren. Tijdens een grote internationale beurs op de RAI hebben wij bij een pop-up bioscoop binnen één uur meer dan duizend bakjes popcorn mogen uitdelen. Een capaciteit waar een bioscoop jaloers op kan zijn!