Terug naar overzicht

Moederdag traktatie!

Pssst... het is al bijna Moederdag! Heb jij al een cadeautje gescoord? Wij hebben dé verrassing voor alle leeftijden. Vanaf nu verkrijgbaar (samen met onze andere stroopwafelblikken) bij de AH Warmond
of via onze eigen webshop.
 

Nieuwe DFC webshop

Achter de schermen werken we al een tijdje aan een gaaf project: een eigen webshop. Een online omgeving vol Hollandse producten en relatiegeschenken. En wij zouden Dutch Food Concepts niet zijn, als alle opties niet in de eigen huisstijl te personaliseren zijn. Van een kleine tot grote oplage, van een gedeeltelijke tot complete eigen stijl, bedrijfsmatig of particulier.

Een 'blik' op de toekomst

Ondanks dat we al onze verse catering, events, locaties en beurzen enorm missen blijven we positief denken. Hoe kunnen wij onze producten inzetten om ook in deze tijd mensen blij te maken? Natuurlijk met onze stroopwafelblikken. Wil jij iemand in je omgeving een hart onder de riem steken of bedanken? Geef ze onze special edition stroopwafelblik.

Stroopwafels te koop!

Whoehoe! We kregen zoveel positieve reacties op onze special edition blikken (waarvoor dank!), dat onze producten nu ook dagelijks in de regio te koop zijn! We kunnen jullie steun namelijk nog steeds hard gebruiken! Bezoek daarom Bloemenwinkeltje ''De Puk'' aan de Frank van Borselenlaan 3 te Voorhout voor de lekkerste stroopwafelproducten en een mooie bos tulpen!

Overige blogs

 

Happy birthday KLM!

HIEP HIEP HOERA! Deze week bestaat KLM Royal Dutch Airlines 100 jaar. En dat vieren wij in de USA lekker met ze mee. Wij bakken onze verse stroopwafels in New York, Washington en eindigen het feestje op het vliegveld van San Francisco. Wat een traktatie! Trots op ons team.

Noordwijker Joost Kling probeert met stroopwafels Amerika te veroveren

Trots op onze eigenaar Joost Kling! Vandaag met een mooi artikel over het ondernemen en het Amerikaanse stroopwafelbedrijf. Heb jij dit smakelijke stuk al gelezen?

Stage-ervaring Eline Prins

“Ik heb binnen Dutch Food Concepts een meeloopstage van zes weken achter de rug. En meelopen betekende niet op kantoor een beetje toekijken. Ik heb aan de ene kant daadwerkelijk hard meegewerkt tijdens evenementen en aan de andere kant mocht ik aansluiten bij sales-gesprekken en strategische overleggen. Hierdoor heb ik de mogelijkheid gekregen om écht te proeven van de werkwijze van dit bedrijf.”