Terug naar overzicht

Eerste Nederlands kampioen Wafels Bakken uitgeroepen op Horecava

“De wafel van Thijs blonk uit in eenvoud, was knapperig aan buitenkant en perfect doorbakken aan de binnenkant”, aldus Joost Kling, jurylid namens Dutch Food Concepts, dat deze week op Horecava te vinden was met de PoffertjesBar en het nieuwste fun foodconcept Wafelfriet (coproductie met Koopmans Professioneel).

Hemels zoet

De Lekkerste Wafel van Nederland, ‘Hemels zoet’ getiteld, was volgens de jury bovendien op gepaste gevuld met heerlijk fruit. “Het was heel leuk om de grote variëteit aan lekkere wafels te proeven”, vertelt Kling, die wel vindt dat de voorgeschotelde wafels vooral thuishoren in een restaurantachtige setting. “Ze zagen er fantastisch uit en werden fenomenaal opgediend, maar er zat geen wafel tussen voor beurzen, festivals en andere grootschalige evenementen. Dan is de snelheid van de standaard Luikse wafel namelijk het belangrijkste vereiste. Zoals wij doen met onze Belgium Waffle.” 

Op de foto (v.l.n.r.) juryleden Joost Kling (Dutch Food Concepts), Jan Reuvers (senior Consultant bij JR-Leisure) en Kelly Cammferman (foodblogger) 

 

Vernieuwd recept Belgium Waffles

Na een uitgebreide periode van zoeken, testen en proeven hebben we het eindelijk gevonden; het nieuwe recept voor onze verse Luikse wafels. En wij kunnen al geen genoeg meer krijgen. Wanneer mogen we ze aan jullie laten proeven?

Een wafel met een verhaal

Een speciale opdracht, met achter onze wafel een prachtig marketingverhaal. De wafel, de basis van het bedrijf, met daarop slagroom, wat staat voor het personeel. Een onmisbare toevoeging. Afgetopt met de marketing in de vorm van een kers. Want als je marketing goed inzet, is dat echt de kers op de taart/wafel. Dat is nog eens een lekkere boodschap!

Belgium Waffles 'in het klein'

Op ons favoriete miniatuurpark Madurodam hebben wij een nieuw smakelijk concept aan het assortiment toegevoegd: Luikse Wafels! Het internationaal georiënteerde product valt namelijk niet alleen in de smaak bij onze Zuiderburen, maar ook bij bezoekers van over de hele wereld.

Overige blogs

 

100 jaar Schiphol

Schiphol bestaat 100 jaar en wil dat jubileum graag met iedereen vieren, over de hele wereld. En zo kregen bezoekers van een reisbeurs in Parijs laatst gratis verse stroopwafels vanuit een speciaal aangeklede unit. En de zoete geur van onze stroopwafels bracht heel wat klanten naar de stand van Schiphol. Très bien!

Foodtrucktour MySolution!

Het oliebollenseizoen is weer begonnen! Meer dan een maand lang iedere dag verse oliebollen, door heel Nederland. Deze week betekent dat oliebollen uitdelen op 7 locaties voor onze klant Mysolution. It's the most wonderful time of the year! #oliebollen #marketing #klantrelaties #bedankt #eetsmakelijk

De Wraps to go store

Conceptcreatie zit in ons bloed. Daarom gingen wij voor het 71e seizoen van 's werelds grootste bloemenpark aan de slag met het invullen van een vernieuwde store. Een store met ons nieuwste en meest booming concept: TortillaWraps.

De geheel nieuwe Wrap & Go store staat voor een hedendaagse saladebar met veel verwijzingen naar verse ingrediënten. De uitstraling van de store heeft ook typisch Nederlandse aspecten, zoals het frame van een Hollandse groentekas.