Terug naar overzicht

Happy birthday KLM!

HIEP HIEP HOERA! Deze week bestaat KLM Royal Dutch Airlines 100 jaar. En dat vieren wij in de USA lekker met ze mee. Wij bakken onze verse stroopwafels in New York, Washington en eindigen het feestje op het vliegveld van San Francisco. Wat een traktatie! Trots op ons team.
 

RTL Nieuws

Onder de titel 'Stroopwafeloorlog in Amerika' onderzocht Erik Mouthaan van RTL Nieuws wie de Nederlandse stroopwafel naar de Amerikaanse koekjestrommel brengt. Hier de rechtstreeks link naar het item ...

Blog Joost Kling

Bijzondere week voor Eatdutchwaffles. Na een lange aanloop begint komende week een vernieuwde samenwerking met KLM. Vanaf 1 mei krijgen reizigers op alle intercontinentale vluchten een gratis stroopwafel van Eatdutchwaffles. Toevallig in de week dat ... 

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers. Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. En onze medewerkster voelde zich helemaal thuis!

Overige blogs

 

Eerste Nederlands kampioen Wafels Bakken uitgeroepen op Horecava

Amsterdam, 14 januari - Op de slotdag van de Horecava is Thijs Haakman (uit Houten) de eerste Nederlands kampioen Wafels Bakken geworden. In een deelnemersveld van negen fanatieke wafelbakkers maakte hij de Lekkerste Wafel van Nederland. Initiatiefnemer en organisator van dit NK in Amsterdam RAI is Koopmans Professioneel.

Derde FD Gazellen award voor Dutch Food Concepts

Noordwijk – Voor het derde jaar op rij heeft het Noordwijkse Dutch Food Concepts een FD Gazellen award gewonnen. Daarmee behoort het bedrijf dat enkele jaren geleden startte met het verkopen van stroopwafels in Amerika wederom tot de groep snelst groeiende bedrijven van Nederland. Eigenaar Joost Kling “Het is een mooie erkenning. Samen met mijn compagnon Desiree van Arkel vind ik vooral het feit dat het elk jaar lukt om door te groeien heel bijzonder.”

Foodtruck uitbreiding

Net voor de corona-uitbraak hebben we twee foodtrucks aan ons wagenpark toegevoegd. Op maat gemaakt én echte eye-catchers voor de grote events. Hoe cool is dat! Dit voorjaar hebben we mooie locaties gevonden voor onze rijdende concepten. Zo is vanaf juni onze Citroën foodtruck het horeca bij Space Expo en zal de Volkswagen tien dagen lang scholieren blij gemaakt bij 'Musicals in Hangaar 2'. 
Wil jij ook zo'n gave truck als horeca-punt op jouw locatie? Neem contact met ons op.