Het is weer zover...De Huishoudbeurs
Elk jaar is het weer een groot feest...de Huishoudbeurs. Grote hordes vrouwen, op zoek naar de leukste gadgets en de lekkerste nieuwe smaaksensaties. Zo ook bij Dutch Food Concepts. Dit jaar stond in het teken van 'Health'. Het moment om ons gezondste concept, TortillaWraps, in te zetten. En of dat lekker was...
Sportief en smakelijk weekend!
Dit weekend was een sportief en smakelijk weekend voor Dutch Food Concepts. Oliebollen voor het oud & nieuw feest van de Sassenheimse Tennis Vereniging STV, poffertjes, popcorn en suikerspinnen voor Ter Leede en ten slotte zie je ons bij Zweten & Eten in Lisse voor nog meer sportief genot. Genieten!
September Beursmaand
September voelt, waarschijnlijk voor veel bedrijven, als een start van het nieuwe seizoen. Je medewerkers/collega’s zijn weer fris en fruitig teruggekomen van een welverdiende vakantie. Ook ons team is gedurende de schoolvakanties niet compleet geweest, maar het gevoel van een nieuwe start ervaren wij zelden. De maanden juli, augustus en september staan vol met de leukste events, festivals en beurzen, net zoals alle andere maanden.
Overige blogs
Noordwijker Joost Kling probeert met stroopwafels Amerika te veroveren
Trots op onze eigenaar Joost Kling! Vandaag met een mooi artikel over het ondernemen en het Amerikaanse stroopwafelbedrijf. Heb jij dit smakelijke stuk al gelezen?
Crêperie
Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid.
De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.



