Dutch Food Girls!
Afgelopen week hebben deze toppers in opdracht van een klant honderden stroopwafels uitgedeeld in Amsterdam en omstreken. En dat volledig in de authentieke Hollandse stijl. Wat een leuke en bovenal lekkere opdracht!
Afgelopen week hebben deze toppers in opdracht van een klant honderden stroopwafels uitgedeeld in Amsterdam en omstreken. En dat volledig in de authentieke Hollandse stijl. Wat een leuke en bovenal lekkere opdracht!
Bijzondere week voor Eatdutchwaffles. Na een lange aanloop begint komende week een vernieuwde samenwerking met KLM. Vanaf 1 mei krijgen reizigers op alle intercontinentale vluchten een gratis stroopwafel van Eatdutchwaffles. Toevallig in de week dat ...
Let's go! In 40 seconden zie je hoe wij op locatie stroopwafels bakken, bijna op werkelijke snelheid:) In het echt zijn we in staat om (met één ijzer en één bakker) 125 stroopwafels per uur te bakken. Op verzoek kunnen we deze capaciteit uiteraard vergroten, met meer ijzers en meer medewerkers.
Trots op onze eigenaar Joost Kling! Vandaag met een mooi artikel over het ondernemen en het Amerikaanse stroopwafelbedrijf. Heb jij dit smakelijke stuk al gelezen?
We hebben drie van deze chalets aangeschaft! Vandaag binnen, dit weekend voor het eerst in gebruik. Vanuit onze gezellige chalets serveren wij warme poffertjes, stroopwafels, snert, rookworst, broodjes kroket en glühwein! Laat die gezellige kerstperiode maar beginnen!
We zijn helemaal In de Wolken met ons vernieuwde tosti-assortiment. Met het thema 'Hip & Healty' staan wij de komende dagen in de Expo Haarlemmermeer. En daar vallen de 'Pizza tosti', 'Tosti Caprese' en de 'Vegan tosti' nu al in de smaak. Dat is toch lekker!
In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.