Terug naar overzicht

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

Ons werk in de altijd gezellig drukke PoffertjesBoerderij bewijst dat wij als geen ander in staat zijn ons concept aan te passen naar de wens van de opdrachtgever en de locatie. De beperkte ruimte in de PoffertjesBoerderij is zo functioneel ingericht dat gasten alles meekrijgen van de ambacht achter het poffertje. En dat ook nog binnen een recordtijd.

 

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Overige blogs

 

Corona-update

Even een ander berichtje dan dat jullie van ons gewend zijn. Het is een vervelende en rare periode. Een periode met een hoop nieuwe plannen, waarin we geen stap achteruit, maar juist drie stappen vooruit wilden doen. Maar we hebben (een beetje...) geduld. Achter de schermen blijven we met ons team werken aan de lekkerste projecten. We kunnen niet wachten om dit aan jullie te laten zien!

#Staypositive #Events #Horeca #DutchFoodConcepts

Nǐ hǎo!

Nǐ hǎo vanuit het prachtige Shanghai. Onze stroopwafeltopper Pieter vervolgd onze internationale toer in jawel: China! Want zoals je kan lezen: stroopwafels make the world go around. Wat een avontuur...

La Douce France

Terwijl het Tour-peloton aan de Alpen begint, is aan de andere kant van La Douce France het volgende grote evenement gestart: het internationale maritieme festival van Brest, in het westen van Bretagne.