Terug naar overzicht

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

Ons werk in de altijd gezellig drukke PoffertjesBoerderij bewijst dat wij als geen ander in staat zijn ons concept aan te passen naar de wens van de opdrachtgever en de locatie. De beperkte ruimte in de PoffertjesBoerderij is zo functioneel ingericht dat gasten alles meekrijgen van de ambacht achter het poffertje. En dat ook nog binnen een recordtijd.

 

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Overige blogs

 

Congresdag @ World Forum & Tropen Hotel

Vandaag een smakelijke congresdag, op twee bijzondere locaties. Met twee verschillende cateringconcepten. 

Assortiments-uitbreiding

We blijven vernieuwen, ook met onze relatiegeschenken. Na meerdere vragen van klanten hebben wij een stroopwafelblik met onze eigen Hollandse vlag én rode accenten ontwikkeld. Ben jij net zo enthousiast als wij?

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers. Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. En onze medewerkster voelde zich helemaal thuis!