Terug naar overzicht

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten vers en voor het aanzicht van de consument.

Deze pop-up store is het voorbeeld van de creatie van entertainmentwaarde voor onze klant. Deze pop-up store is dé manier om sfeer te creëren in een ruimte die dit nodig heeft. De losse onderdelen van de pop-up store maken dit
concept flexibel en daarmee uitermate geschikt voor elke soort beurs of congres.

 

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

Overige blogs

 

Voor mensen met smaak

'Mensen met smaak kiezen voor VX Company.' Onder dat motto deelt dit bedrijf tijdens de Tech Days in Rai Amsterdam crêpes uit aan beursbezoekers. En dat levert smakelijke plaatjes op.

 

Medewerkers gezocht!

OPROEP!!! Wij zoeken versterking (vanaf 17 jaar) voor onze teams op twee wereldberoemde toplocaties: Keukenhof en Madurodam! 
Ben jij op zoek naar een lekkere bijbaan? Of ken je iemand die graag in de horeca wil werken?

Festivak 2016

Heerlijk om weer van de partij te zijn op Festivak​, dé vakbeurs voor de evenementenbranche. Dit jaar in de Nekkerhal​ in Mechelen, op 9 en 10 november. Ben jij daar ook? Kom gezellig langs! Krijg je iets lekkers. We zijn vandaag en morgen met meerdere cateringconcepten te vinden op stand 28.