Terug naar overzicht

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

De brasserie bestaat uit twee delen: een uitgebreid buffet en een afgesloten back-office. Het buffet aan de voorzijde brengt de Hollandse sfeer en versbeleving over op de gast. Aan de andere kant zorgt de back-office voor een hoge capaciteit, zodat gasten binnen recordtijd van een lekkere lunch of snack kunnen genieten.

 

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Overige blogs

 

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Een heerlijke zoute beurssnack

Tijdens de IBC, de grootste broadcasting beurs van Nederland, hebben wij een mooie stand mogen ondersteunen met ons popcornconcept. Een heerlijk zoute snack voor alle standbezoekers, met zowel een gepersonaliseerde unit als verpakkingen. Als dat geen lekkere boodschap voor je (potentiële) klanten is!

Oliebollenseizoen geopend!

Oudejaarsborrel of nieuwjaarsreceptie? Medewerkers of zakenrelaties verrassen? Bij Dutch Food Concepts is de oliebolgekte losgebarsten! Je kunt bij ons elke dag (t/m 8 januari) terecht voor heerlijke Oliebolls, in kleine en grote hoeveelheden, met of zonder rozijnen. Bestel ze hier