Terug naar overzicht

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

De brasserie bestaat uit twee delen: een uitgebreid buffet en een afgesloten back-office. Het buffet aan de voorzijde brengt de Hollandse sfeer en versbeleving over op de gast. Aan de andere kant zorgt de back-office voor een hoge capaciteit, zodat gasten binnen recordtijd van een lekkere lunch of snack kunnen genieten.

 

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Overige blogs

 

Het is weer zover...De Huishoudbeurs

Elk jaar is het weer een groot feest...de Huishoudbeurs. Grote hordes vrouwen, op zoek naar de leukste gadgets en de lekkerste nieuwe smaaksensaties. Zo ook bij Dutch Food Concepts. Dit jaar stond in het teken van 'Health'. Het moment om ons gezondste concept, TortillaWraps, in te zetten. En of dat lekker was...

Uitdelen maar!

Tijdens een docentendag hadden wij een uur om poffertjes en crêpes uit te delen aan hongerige docenten. Na die lunchdrukte offerde onze Dave zich op om de buurvrouwen van Johnny's Burger te trakteren op verse zoetigheid...

Tijd voor oliebollen

Ons oliebollenconcept is klaar voor een nieuw seizoen. Ook dit jaar. Ook nu gaan we door heel het land oliebollen uitdelen! 
En dat kan ook bij jou. Wil jij je belangrijkste klanten, medewerkers of leveranciers bedanken voor het afgelopen jaar? Onze foodtruck rijdt door heel Nederland om de lekkerste bollen uit te delen. Volledig naar jullie wensen én mogelijk in de eigen huisstijl. En dit natuurlijk met gepaste Corona-maatregelen. Klinkt lekker toch?