Terug naar overzicht

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

 

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

Overige blogs

 

Uitdelen maar!

Tijdens een docentendag hadden wij een uur om poffertjes en crêpes uit te delen aan hongerige docenten. Na die lunchdrukte offerde onze Dave zich op om de buurvrouwen van Johnny's Burger te trakteren op verse zoetigheid...

Onze nieuwste verkooplocatie: Ahoy!

In een smakelijke zoektocht naar nieuwe verkooplocaties zijn we een samenwerking gestart met Ahoy. Vanaf dit jaar verkopen wij onze concepten op de leukste en lekkerste evenementen van deze locatie! Waar we voorgaande jaren al meerdere uitkopen op deze locatie hebben uitgevoerd, mogen we nu ook op deze manier onze kracht laten zien. 

Nieuwe DFC webshop

Achter de schermen werken we al een tijdje aan een gaaf project: een eigen webshop. Een online omgeving vol Hollandse producten en relatiegeschenken. En wij zouden Dutch Food Concepts niet zijn, als alle opties niet in de eigen huisstijl te personaliseren zijn. Van een kleine tot grote oplage, van een gedeeltelijke tot complete eigen stijl, bedrijfsmatig of particulier.