Terug naar overzicht

Klus om vingers bij af te likken

We waren van de partij tijdens de Vogue Fashion Night Out in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Op een zwoele zomeravond deelden we uit naam van het bekende modemerk popcorn en suikerspinnen uit aan voorbijgangers. Wat je noemt een klus om je vingers bij af te likken!   

Wat we in de P.C. Hooft voor Vogue deden, kunnen we natuurlijk ook uit naam van jouw bedrijf. Waar dan ook. En waar je popcorn en suikerspin leest, kunnen ook poffertjes, stroopwafel of crêpes staan. En nog veel meer lekkers. Met als cateringunit een kraam of bar. Neem vooral eens contact met ons op voor alle mogelijkheden!  

 

Spooky (suiker)spinnen!

Tijdens Halloween was miniatuurpark Madurodam volledig omgetoverd tot 'spookstad'. En daarin konden onze concepten natuurlijk niet ontbreken. Van een suiker-spinnenweb tot enge spinnen en pompoenen, aan alles is gedacht. BRRR... durf jij te komen?

Bloeiende Paasdagen

Bloeiende Paasdagen waren het. Zo bloeiend en zonnig dat we meteen in het openingsweekend van Keukenhof onze suikerspin- en popcornunit van stal haalden. Kijk onze SweetLilly en Popfun eens shinen in het voorjaarszonnetje. 

Suikerspin in de eigen bedrijfskleur

Suikerspinnen personaliseren? Dat gaat toch niet zomaar. Maar niets is minder waar! Een suikerspin in de eigen bedrijfskleuren is niet alleen een lust voor het oog, maar ook nog eens heel lekker! Welke kleur mogen wij voor jullie 'draaien'?

Overige blogs

 

Congresdag @ World Forum & Tropen Hotel

Vandaag een smakelijke congresdag, op twee bijzondere locaties. Met twee verschillende cateringconcepten. 

Spooky (suiker)spinnen!

Tijdens Halloween was miniatuurpark Madurodam volledig omgetoverd tot 'spookstad'. En daarin konden onze concepten natuurlijk niet ontbreken. Van een suiker-spinnenweb tot enge spinnen en pompoenen, aan alles is gedacht. BRRR... durf jij te komen?

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.