Terug naar overzicht

100 jaar Schiphol

Schiphol bestaat 100 jaar en wil dat jubileum graag met iedereen vieren. Zoals laatst op de AFC-beurs in Parijs, waar Dutch Food Concepts voor wat lekkers bij de koffie zorgde. In opdracht van onze nationale luchthaven deelden wij vanuit een speciaal aangeklede unit stroopwafels uit aan de bezoekers van deze reisbeurs. En de zoete geur van onze stroopwafels bracht heel wat klanten naar de stand van Schiphol. Très bien!
 

Movie time!

Op een prachtige lentedag hebben we (door Delano Videoproducties) een film laten maken van ons werk op Keukenhof. Smullen maar!

Dutch Food Concepts in New York

Dutch Food Concepts vliegt de hele wereld over. Afgelopen jaren waren wij sponsor van de New Amsterdam Affair. Nog eenmaal genieten van dit feest.....

Speciale reis-unit in gebruik!

Deze week hebben we voor het eerst onze mobiele reis-unit in gebruik genomen. Op een beurs in Londen, voor Exact Online. Deze inklapbare aanwinst hebben we ontwikkeld voor 'special projects' binnen en buiten Europa.  

Overige blogs

 

Een wafel met een verhaal

Een speciale opdracht, met achter onze wafel een prachtig marketingverhaal. De wafel, de basis van het bedrijf, met daarop slagroom, wat staat voor het personeel. Een onmisbare toevoeging. Afgetopt met de marketing in de vorm van een kers. Want als je marketing goed inzet, is dat echt de kers op de taart/wafel. Dat is nog eens een lekkere boodschap!

Junior Cateringmanager gezocht!

Ben jij een eventbeest met het DNA van een stressbestendige, organisatorische duizendpoot? Iemand die energie krijgt van pittige last-minute uitdaging en tegelijk bereid is om keihard te werken in een snel groeiend bedrijf? Dan zoeken wij jou!

Blog Joost Kling

Bijzondere week voor Eatdutchwaffles. Na een lange aanloop begint komende week een vernieuwde samenwerking met KLM. Vanaf 1 mei krijgen reizigers op alle intercontinentale vluchten een gratis stroopwafel van Eatdutchwaffles. Toevallig in de week dat ...