Terug naar overzicht

Dutch Foodtruck Concept

Transportbedrijf Jongeneel (uit Valkenburg Z-H) vierde haar zestigjarig bestaan met een groots opgezette open dag. Speciaal voor deze gelegenheid stonden wij met meerdere concepten opgesteld in een open truck; van de PoffertjesBar tot Broodje Beemster en van de stroopwafel-unit tot Popfun-popcorn. Om de catering compleet te maken verzorgden we - flexibel als we zijn - ook de koffie en frisdranken. En zo was deze geïmproviseerde foodtruck een smakelijke pitstop tussen alle ronkende activiteiten door!
 

Gezocht: Event Manager

Ben jij een eventbeest met het DNA van een stressbestendige, organisatorische duizendpoot? Iemand die energie krijgt van pittige last-minute uitdaging en tegelijk bereid is om keihard te werken in een snel groeiend bedrijf? Dan zoeken wij jou! 

Ik ruik verse oliebollen om 2021 te vieren!

Nog iets meer dan een maand en dan proost ik samen met mijn collega’s op de laatste dag van 2020. Met in mijn ene hand een glas champagne en in de andere een zelfgebakken oliebol. In een jaar dat alles anders loopt dan verwacht, houden wij dat de oliebollentraditie natuurlijk wel in leven.

Nieuwe aanwinsten

We hebben drie van deze chalets aangeschaft! Vandaag binnen, dit weekend voor het eerst in gebruik. Vanuit onze gezellige chalets serveren wij warme poffertjes, stroopwafels, snert, rookworst, broodjes kroket en glühwein! Laat die gezellige kerstperiode maar beginnen!

Overige blogs

 

This is Holland

Vliegen boven Nederland, elke hoogtepunt van boven zien en genieten van al het pracht dat ons kikkerland te bieden heeft. Dat is This is Holland. De locatie waar wij tijdens de stralende voorjaarsvakantie onze poffertjes en stroopwafels hebben verkocht. Dé perfecte combinatie tussen de uiterlijke en de smakelijke kwaliteiten van Nederland. 

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Het is weer zover...De Huishoudbeurs

Elk jaar is het weer een groot feest...de Huishoudbeurs. Grote hordes vrouwen, op zoek naar de leukste gadgets en de lekkerste nieuwe smaaksensaties. Zo ook bij Dutch Food Concepts. Dit jaar stond in het teken van 'Health'. Het moment om ons gezondste concept, TortillaWraps, in te zetten. En of dat lekker was...