Cateringunit in eigen stijl: branding

Hoe kom je als een van de vele serieuze bedrijven op een beurs in contact met bezoekers? Een verse stroopwafel, een portie poffertjes of een bakje popcorn is de ideale ijsbreker, in binnen- en buitenland. Uiteenlopende bedrijven in de ICT, industrie en luchtvaart hebben dit kunstje inmiddels vertoond; van Philips, ASML en Fabricom tot Schiphol en de Vakantiemakelaar. Door een unit in eigen huisstijl blijf je dicht bij jezelf, terwijl je bezoekers aantrekt met die heerlijke geur van verse producten. En zo zal de boodschap die je wilt uitstralen beter beklijven.

Dit alles onder het mom 1 treat = 1 lead!

Boodschap beklijft

Een catering in eigen huisstijl verhoogt de attentiewaarde van uw merk en blijft lang in het beeld bij de klant. Een unit in eigen jasje zorgt dat de boodschap langer zal beklijven. Samen kijken we naar het ontwerp, de kleur, compositie en de boodschap. Voor elk budget bieden wij een passende oplossing. 


Wat personaliseren voor jou kan betekenen?
Silvie vertelt je graag onze lekkere kracht. 

 

Mail hier Silvie voor de smakelijke opties!