Ambachtelijke stroopwafels in een modern jasje

Wie kan de geur weerstaan van verse stroopwafels? Wat een smakelijke verrassing voor bezoekers van een beurs, bedrijfsfeest of sportevenement! Met onze mobiele stroopwafelunits hebben wij ruime ervaring met massale evenementen, waar we dankzij onze ‘single products’ op hoog tempo kunnen knallen. Mouwen opstropen en gaan! 

Dit Nederlandse-Amerikaanse stroopwafelmerk zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern en ambachtelijk product. Deze hoofdingrediënten komen terug in de smaak van de stroopwafels en in de uitstraling van de zelf ontwikkelde stroopwafelunits. Met dit merk is het allemaal begonnen. Dutch Food Concepts in het leven geroepen, omdat het cateringconcept van Eatdutchwaffles smaakte naar meer. 


Meer weten over de lekkerste stroopwafels?
Joost is een echte stroopwafelexpert. 

 

Mail hier Joost over de lekkerste stroopwafels!

 

Modern ambachtelijk

Buiten de dorpsmarkt en braderie is de oer-Hollandse stroopwafel uit het beeld verdwenen. Voornaamste reden is dat de uitstraling en de beleving van een marktkoopman niet aansluit op de bezoekers van bijvoorbeeld een (vak)beurs, festival of themapark. Daar brengt Eatdutchwaffles verandering in. De moderne uitstraling en ambachtelijke smaakbeleving slaan aan op alle denkbare  locaties en evenementen.

Eatdutchwaffles staat voor een moderne uitstraling met een ambachtelijke smaakbeleving. Deze 'modern ambachtelijke' benadering slaat ook aan in Nederland waar wij onder andere samenwerken met bedrijven als de KLM, Phillips, de RAI Amsterdam, Albron, Horesca Horecavo, Maison van den Boer en Keukenhof. 

Eatdutchwaffles actueel

 

Boston loves our waffles

We did it again. Na ons avontuur voor KLM hebben we afgelopen week weer een lekkere reis naar de USA gemaakt. En dat betekent natuurlijk: gegarandeerd een smakelijke beurs, met heerlijke verse stroopwafels!

Voor Schiphol naar China!

Dutch Food Concepts is all over the world! Deze week zijn onze collega's uitgewaaid naar onder andere Brussel, Amerika én naar China! Laatstgenoemde bestemming is toch wel andere koek, zo bleek al in de voorbereiding. Maar het was alle moeite meer dan waard!

Happy birthday KLM!

HIEP HIEP HOERA! Deze week bestaat KLM Royal Dutch Airlines 100 jaar. En dat vieren wij in de USA lekker met ze mee. Wij bakken onze verse stroopwafels in New York, Washington en eindigen het feestje op het vliegveld van San Francisco. Wat een traktatie! Trots op ons team.