Ambachtelijke stroopwafels in een modern jasje

Wie kan de geur weerstaan van verse stroopwafels? Wat een smakelijke verrassing voor bezoekers van een beurs, bedrijfsfeest of sportevenement! Met onze mobiele stroopwafelunits hebben wij ruime ervaring met massale evenementen, waar we dankzij onze ‘single products’ op hoog tempo kunnen knallen. Mouwen opstropen en gaan! 

Dit Nederlandse-Amerikaanse stroopwafelmerk zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern en ambachtelijk product. Deze hoofdingrediënten komen terug in de smaak van de stroopwafels en in de uitstraling van de zelf ontwikkelde stroopwafelunits. Met dit merk is het allemaal begonnen. Dutch Food Concepts in het leven geroepen, omdat het cateringconcept van Eatdutchwaffles smaakte naar meer. 

Modern ambachtelijk

Buiten de dorpsmarkt en braderie is de oer-Hollandse stroopwafel uit het beeld verdwenen. Voornaamste reden is dat de uitstraling en de beleving van een marktkoopman niet aansluit op de bezoekers van bijvoorbeeld een (vak)beurs, festival of themapark. Daar brengt Eatdutchwaffles verandering in. De moderne uitstraling en ambachtelijke smaakbeleving slaan aan op alle denkbare  locaties en evenementen.

Eatdutchwaffles staat voor een moderne uitstraling met een ambachtelijke smaakbeleving. Deze 'modern ambachtelijke' benadering slaat ook aan in Nederland waar wij onder andere samenwerken met bedrijven als de KLM, Phillips, de RAI Amsterdam, Albron, Horesca Horecavo, Maison van den Boer en Keukenhof. 

Eatdutchwaffles actueel

 

Blog Joost Kling

Bijzondere week voor Eatdutchwaffles. Na een lange aanloop begint komende week een vernieuwde samenwerking met KLM. Vanaf 1 mei krijgen reizigers op alle intercontinentale vluchten een gratis stroopwafel van Eatdutchwaffles. Toevallig in de week dat ... 

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers. Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. En onze medewerkster voelde zich helemaal thuis!

Geen aandelen, maar uitdelen

Op uitnodiging van Bynder waren we van de partij tijdens het OnBrand-congres in de Beurs van Berlage, in hartje Amsterdam. Tijdens de breaks deelden we versgebakken stroopwafels uit aan CEO’s (van multinationals als Uber en Samsung) congres-sprekers en aan hongerige studenten.