Pop up concepten

Dutch Food Concepts is gespecialiseerd in de catering van fun food, in de vorm van mobiele units en de realisatie van pop-up stores. We zijn dé totaalaanbieder van typisch Nederlandse foodconcepten voor de evenementenbranche. Het interessante is dat je elk van deze concepten zowel apart als gezamenlijk kan inzetten; zo kunnen wij met onze units een compleet Dutch Food Court opzetten. Je kunt het zo uitgebreid en smakelijk maken als je zelf wilt.

Groot voordeel is de flexibiliteit van onze mobiele units, die weinig ruimte innemen. We zijn ook flexibel in de zin dat het mogelijk is elke dag te schitteren met een ander concept. Denk aan stroopwafels op dag 1, poffertjes op dag 2 en crêpes op dag 3. En nog een leuke twist: het is mogelijk onze pop-up stores helemaal in te richten (met branding) naar jouw wensen.

Een andere wereld

Bezoekers van een high traffic locatie wanen zich in een andere wereld. De kunst is de verkozen thematiek overal op de locatie terug te laten komen. Ook in de catering. Bij het smullen van een verse stroopwafel, een portie poffertjes of een bakje popcorn. Onze speciale fun-foodconcepten toveren een glimlach op ieders gezicht; hoe oud de bezoekers ook zijn, waar we ze ook vandaan komen.

De tijd vliegt

De meerwaarde van samenwerken met Dutch Food Concepts zit ‘m in onze conceptmatige benadering. Wij zijn in staat om de beleving van de locatie terug te laten komen in het cateringconcept, en dat kan zo ver gaan als je wilt. Van de complete (her)inrichting van een bestaande cateringlocatie tot alleen de branding van een unit. Altijd in samenspraak met onze opdrachtgevers.

Pop-up concepten actueel

 

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.