Bestelprocedure en levering
De actuele levertijd per product, wordt op de website van Dutch Food Concepts bij het product vermeld.
De actuele levertijd wordt aangegeven voor tenminste 1 stuks van het product. Graag de levertijd van grotere aantallen weten? Neem dan contact met ons op via info@dutchfoodconcepts.nl
- De ervaring leert dat 98% van de verzonden bestellingen, de volgende werkdag door onze transporteur wordt aangeboden.
- Bestellingen van producten worden niet zaterdag afgeleverd. Uw bestelling zal de eerstvolgende werkdag na zaterdag worden aangeboden.
- Bij niet voorradige producten, geldt de levertijd vanaf het moment dat een bestelling succesvol geplaatst is.
Extra kosten voor levering
Op alle bestellingen die afgeleverd worden in Nederland rekenen wij verzendkosten. Het bedrag is afhankelijk van de grootte van de bestelling.
Producten met verschillende levertijden
Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.
Vertraging
Met een leverbetrouwbaarheid van 98% leveren wij producten binnen de door ons vermelde levertijd. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan ons te leveren. Dit betekent dat uw bestelling vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt zal u van Dutch Food Concepts een e-mail bericht ontvangen.
Verzendbevestiging
Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.
Niet thuis bij levering
Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten. Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen. Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.
Schade, defect of manco bij levering
Uw bestelling wordt verzekerd, en aangetekend op alleen het leveradres verzonden.
Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door Dutch Food Concepts.
Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.
Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, zouden wij het prettige vinden als u ons binnen enkele dagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
Onderstaand vindt u de richtlijnen:
1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
2 - een foto van het verzendlabel;
3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen
U kunt de klacht sturen naar: info@dutchfoodconcepts.nl